FacebookTwitterVKontakteПідписатися на RSS

/Files/images/18968362.jpg Практичний психолог: Гузич Яніна Василівна

Освіта: Вища

Кваліфікаційна категорія: Вища

Стаж роботи у закладі:15 років

/Files/images/razdelitel-cvety_20.gif


Робота психолога активізує позитивні емоції дошкільнят, створює почуття душевного комфорту, формує врівноваженість, зібраність, навички психічної саморегуляції.

Діяльність психолога проводиться у багатьох напрямках: безпосередня робота з дітьми, батьками, вихователями. Головне в цій роботі те, що діти знаходяться у постійному контакті із психологом на заняттях та у вільний час. Діти люблять займатися розвивальною роботою, де, граючись, вдосконалюють навички поведінки та комунікативні вміння. В ігровій формі проводиться заняття з метою ознайомлення дітей із різними сферами життя, пізнання і кращого розуміння себе й навколишнього світу, вміння відстоювати себе.

Особливо важливим для дитини стає той час, коли у її житті відбуваються суттєві зміни - вона починає відвідувати дитячий садок. Потрібно достатньо часу, щоб дитина звикла до нового оточення, режиму дня, до спілкування із незнайомими їй дітьми та дорослими, усвідомила вимоги вихователів. Тому щороку проводиться діагностичне обстеження наймолодших дошкільнят. Це дає змогу психологу встановити тісний та довірливий контакт з батьками та дітьми. А також виявити адаптацію новоприбулих дітей до дошкільного навчального закладу.

Формується психологічна готовність дітей до школи. Із цією метою проводиться цілеспрямована психодіагностична робота. Зокрема, здійснення діагностики готовності дітей до навчання у школі та проведення психолого - педагогічної корекції тих дітей, які виявилися ще не готовими до навчання або відстають у психологічному розвитку.

У роботі з батьками основним методом є індивідуальні консультації.Постійно розробляються рекомендації батькам щодо поліпшення умов розвитку сина чи дочки у потрібному напрямі. Головною метою є привернути увагу до долі власної дитини, допомогти зрозуміти вирішальне значення ранніх та дошкільних років розвитку особистості, ролі тата й мами і родинної атмосфери загалом у формуванні таких базисних якостей, як почуття впевненості, захищеності, вміння радіти, співчувати, виявляти творчу ініціативу, бути активним, дбати про добрі стосунки з членами сім'ї, з друзями. Батьки мають зрозуміти і відчути необхідність певної психологічної компетентності для того, щоб по справжньому любити свою дитину, сприймати її такою, якою вона є, ні з ким не порівнювати її і не дорікаючи їй, допомогти їй щасливо провести дошкільні роки у родинному колі, добре підготувати дитину до школи./Files/images/batki_1.png

Кiлькiсть переглядiв: 374

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.