FacebookTwitterVKontakteПідписатися на RSS

У закладі працюють музичні керівники:

/Files/images/s77504361.jpg Гаврилюк Руслан Миколайович, освіта вища, спеціаліст 1 категорії.

/Files/images/s42602270.jpg Котяй Віта Василівна,освіта вища, спеціаліст 1 категорії.

/Files/images/4d79f53e57bd94b2455cabcc5eeeac62.gif

/Files/images/012.png

Основні завдання з музичного виховання

Заклад дошкільної освіти «Ромашка» працює за програмою «Українське дошкілля».

Витяг з програми про основні завдання з музичного виховання

Освітні завдання для дітей четвертого року.

1.Розвивати здатність захоплюватися, емоційно переживати, радіти, слухаючи музичні твори.

2.Розвивати співочі навички дітей.

3.Формувати вміння виразно пластично рухатися, передаючи настрій і характер музичного образу.

4.Виховувати любов до краси виконання народних обрядів, розвивати пластичність рухів у народних дійствах.

/Files/images/257735ef3135507d52bc1e883906bb7c.png
Показники компетентності дитини четвертого року життя.

1.Під час слухання музичних творів орієнтується в характері мелодії, настрої.

2.Розрізняє контрастну динаміку звучання, тембр музичних іграшок та інструментів.

3.Співає нескладні пісні, володіючи навичками розподілу дихання.

4.Намагається співати злагоджено, протяжно.

5.Рухається правильно,відображаючи ритм і темп музики.

6.Виконує рухи з атрибутами та образні рухи.

7.Танцює, виконуючи танцювальні рухи: пружинка,притупування однією та двома ногами, плескання в долоні, кружляння по одному та парами.

8.Проявляє фантазію під час виконання танцювальних рухів.

9.Бере участь у музичній грі-драматизації на тему українських пісень та ігор.

/Files/images/anime-linii-955.gif
Освітні завдання для дітей п’ятого року життя.

1.Розвивати здатність дітей захоплюватися красою музичних образів, настроїв, емоційно реагувати на тембр, ритм, лад музичних творів.

2.Сприяти отриманню задоволення від самовираження в музиці.

3.Вчити співати природним голосом, без напруження.

4.Залучати до виконання музичних рухів, передаючи конкретний характер музики, зміну її динаміки, темпу, регістрів.

5.Розвивати чуття інтонаційної виразності української народної музики на прикладі українських народних пісень та ігор.

6.Вчтит грати на музичних інструментах «бубон, маракас, трикутник, тощо».

/Files/images/257735ef3135507d52bc1e883906bb7c.png
Показники компетентності дитини п’ятого року життя.

1.Здатна захоплюватися красою музики та її виражальними засобами.

2.Співає природним голосом, без напруження, протяжно.

3.Починає і закінчує музичний твір разом з усіма дітьми.

5.Вміє починати музичний твір після музичного вступу.

6.Ритмічно виконує рухи під музику, узгоджує їх із динамікою, характером, темпом, своєчасно змінює рухи під час танців та хороводів.

7.Виконує танці по одному та в парах, здатна імпровізувати рухи.

8.Драматизує музичні твори українських народних пісеньб та ігор.

9.Грає на музичних інструментах, створює музичні мелодії та привітання.

/Files/images/ea726e7de77e10cc986ea12175b825b4.gif
Освітні завдання для дітей шостого року життя.

1.Продовжувати розвивати потяг та інтерес до української народної та класичної музики.

2.Спонукати самостійно називати характер, настрій музичного твору та засоби музичної виразності.

3.Вчити диференціювати тембри скрипкових, духових, ударних інструментів симфонічного оркестру.

4.Формувати основні співочі вміння.

5.Удосконалювати вміння дітей виразно та ритмічно рухатися під музику відповідно до її темпу, характеру, динаміки, дотримуватись пауз.

6.Активізувати дітей творчо проявляти себе в різних видах музичної діяльності.

/Files/images/e60fb4ddfd945be1ac6feefa47b50bef.png
Показники компетентності дитини шостого року життя.

1. Розрізняє українську народну та класичну музику.

2. Впізнає твір за вступом та мелодією.

3. Самостійно називає жанр твору,характер, настрій та засоби музичної виразності.

4. Має розвинений гармонічний слух.

5. Співає інтонаційно чисто, легко закінчує фрази пісень.

6. Вміє зберігати правильно позу під час співу.

7. Рухається відповідно до темпу, динаміки, музики.

8. Відтворює ритмічний малюнок танцю «хороводу, гри».

9. Разом з дітьми виконує танцювальні рухи: самостійно утворює коло, звужує та розширює його, робить викид ніг під час підскоків, рухається в парі.

10. Вміє дотримувати відстані між парами.

11. Творчо використовує танці, пісні, придумує власні елементи танців, імпровізує на музичних інструментах.

12. Виконує в оркестрі невеличкі п’єси.

/Files/images/82919798.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 233

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.